阿嗚8月演出有新搞作 戲迷追入長洲捧場


■劉惠鳴於長洲西灣演出,尾戲的日夜場都是上演《雷鳴金鼓戰笳聲》作煞科。

■阿嗚出道的年資不太長,但已為自己劃分了一個地頭,長洲的神功戲就年年有她份。

■阿嗚夥拍高麗同台演出,右為高麗反串的祝英台扮相。

■一生一旦最考驗感情的《樓台會》演出,台下觀眾都話兩人演得好。

■阿嗚與高麗在《胭脂楊文廣》中的演出。

阿嗚(劉惠鳴)自棄商從藝,便全心投入粵劇表演工作,對於自己唱唸做打四功的要求亦嚴格了,雖然她本年度的演出不大頻密,但勝在計仔多多的她,又怎會放過每年的新搞作,她繼長洲演出的神功戲後,又打算在未來8月演出時——有洈情I撰文:馮梓

夥拍高麗同台演出

阿嗚出道的年資不太長,但已為自己劃分了一個地頭,長洲的神功戲就年年有她份,她今年就夥拍高麗同台演出,兩人的扮相都倒也年輕,演對手戲最為合拍了。而阿鳴的戲迷為了追蹤伊人的演出,每年都有幾十人到時到候,收拾細軟走到長洲租定度假屋,以方便捧阿嗚場,日睇夜睇,如此戲迷實在難得,計我話阿嗚應該獎勵這群忠實擁躉至琚I

在長洲演神功戲都幾辛苦,因為戲棚演出弊在冇冷氣,表演者做公子哥兒還可以,如果演武場就陰功齱A好似《江山錦鏽月團圓》、《征袍還金粉》這類戲,要披晒大靠真係熱死人,好彩阿嗚和高麗耐力好,還支持得戲棚住齛堙C

阿嗚後生受不了引誘

武場有難度,文場亦不見易,好似《巧破紅菱案》咁,阿嗚飾演清官左維明,用計查案,卻遇上由高麗飾演的姣婆楊柳嬌,被這位看見靚仔流晒口水鴾k嬌娘引誘,講真阿嗚咁後生,唔知頂唔頂得住呢個女人幭]力?不過,戲確演得好,又投入,令到長洲fans都拍爛手掌。

玩完長洲台戲,近來阿嗚又神神秘秘,好似好忙,原來佢唔係扮忙,真的忙得傷腦筋,皆因她又準備有新搞作,話想搵個靚場演出,台口大的橫的,以方便搞瓮{!佢話有呢的要求係想搞鵀P舞台布景有關洁A例如玩嚙O光效果咁,至於佢鼤z想檔期就睇中8月同9月,係fans鼢N記得盯實阿嗚,睇翵鴟圴\玩的乜!